19 Şubat 2014 Çarşamba

GÜZEL BİR KALIP...TAVSİYE OLUNUR

  Arayı hiç açmadan direk olarak önceki yazıda k kalıbı anlatmak istedim açıkçası sadece tunik için değil gömlek bluz yapımı içinde hoş bir kalıp olacağını düşünüyorum yalnız benim gibi hesapsız pensler açmaya çalışmazsanız tabi:)

  Normalde iki parçadan oluşan bir elbise ben sadece üst kalıbını kullandım ve aşağıya doğru verev bir şekilde indirdim  daha sonrada altını yuvarladım yakayı bisiklet yaka yapıp modelde ki fırfır detayınıda iptal ettim arkasını daha uzun yaptım kollarda da yanlardan birer santim toplamda 2 cm olmak üzere kol bitişinde bolluk verdim ayrıca kolları fakir kol, isteyen uzatabilir ben manşet takacaktım ama tunik beni yeterince yorduğu için yapamadım cinnete gelmiyeyim diye kıvırma ayağı çevirip bitirdim.
   Kalıbın orijinal hali çok güzel ben size kalıbın uygunluğunu göstermek istediğim için bu postu yayınladım çünki çoğumuzun da bildiği bazen ( ki bu bazenler bende sık oluyor.) burda dergisi kalıpları hata verebiliyor.
  Ayrıca sevgili DİKİŞ DERSİ bloğu sahibesi ablamdan gördüğüm BURDASTYLE.RU sitesinden de bakmanız için aynı modelin farklı örneklerini sundum hepiniz öpüldünüz:)


1 yorum:

  1. Büşra hanım takipçim olmuşsunuz memnun oldum:)) Bende sizin sayfanizi takibe almak isterim fakat takipçi kutucuğunu henüz konumlandırmamışsınız konumlandırdığınızda haber verirseniz sevinirim :)) Hoşçakal

    YanıtlaSil